på balkongen

Just nu sitter jag ute på balkongen. Det är visserligen skugga fortfarande, men det är skönt väder ute och inte alls kallt. Jag sitter här i myskläder med datorn i knäet. Har just renskrivit en sak jag skrev på landet men aldrig orkade renskriva då, eller jag, en annan sak var mer brådis med då och det är rätt jobbigt att skriva på dator i solljuset. Kanske borde bli kravet när jag ska byta upp mig från den här, skärm som funkar i solen!!
Fast jag planerar inte att byta snart. Jag älskar min dator. Nästan otäckt mycket! Funderar lite på om den ska få följa med mig på semester i sommaren. Inte så mycket för att jag tror de är WiFi därnere, men jag kan ju kolla på Gossip Girl och annat. Får se hur det blir. Kanske bra att ta en paus från varandra annars :)

Idag tänkte jag lyxa till det. Ska gå och köpa lyx-salladstillbehör som ska bli min lunch. Exakt vad det innebär har jag inte riktigt bestämt än. Men typ feta-ost, cocktailtomater, krispig sallad och soltorkade tomater. Ja det är det som det lutar åt just nu.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits