måndag kväll

Det känns som att det är sommar. Fint väder, helgen spenderades i bikini på landet. Mycket härligt! Fått mycket gjort med skolgrejer också och det känns bra! Idag har jag jobbat hela dagen och jag är hur trött som helst nu. Den senaste tiden har jag varit extra trött på kvällarna, tror det har med allergi att göra.
Imorgon är det skola, grupparbete. INte långt kvar tills det är seminarie-dags... Tror det fixar sig!
Livet rullar på. Idag fixade jag lite på balkongen. Förra sommaren köpte jag mattor att ha på balkongen men lade aldrig ut dem. Idag blev det dags. Riktigt färgchock, men skönt att kunna gå ut barfota! Min älsklings-stund på balkongen är sent på kvällen när jag går ut, borstar tänderna, lyssnar på staden och tittar på min utsikt. Ahh, rogivande.

Snart tandborst-dax faktiskt... :)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits