en ny chans

De två serierna som väl mest "slogs om" tittarna i vinter på armeikansk tv var SATC look-a-like serierna Cashmere Mafia och Lipstick jungle. FÖrst gillade jag Cashmere Mafia bra, men så kom jag in i Lipstick jungle och den serien fick min röst! Nu är det beslutat att Cashmere Mafia läggs ner efter 7 avsnitt och Lipstick jungle kommer tillbaka i höst! Härligt.
Här är de tre kvinnliga huvudrollsinnehavarna, mannen är även han en viktig karaktär, en karaktär jag började gilla allt mer...

Kommentarer:
Postat av: Stina

Jag gillade också LJ bäst, CM var helt okej men inte lika engagerande på något sätt.

Postat av: Emmaria

Precis! Synd att det inte kommer till Sverige förrän nästa vår bara...

2008-05-16 @ 16:08:53
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits