trött, förvånande nog

image7396Det är väldigt sällan jag är trött på kvällen, seg händer ofta, men sällan trött. Nu sitter jag och gäspar stort. Kanske borde ta det som ett tecken...
Hade utbildning idag på jobbet, hoppas de lärde sig något! Det är väldigt kul att vara tillbaka på kvällsjobbet för det är så schysst stämning. Det är härligt att tycka jobbet är kul!

Igår snackade mamma om att hon tyckte min lugg började bli lång och att jag borde klippa den, men jag höll inte med. Idag håller jag med! Det var som om den gick från perfekt till för lång på en natt.. Märkligt. Ska försöka klippa den, men det brukar ta några gånger innan jag kommer in i det.

Snygga skor! Försöker hitta ett par pumps till bröllopet jag ska på i april. Svårt bara eftersom jag vill ha i någon färg och inte för hög klack.. Specifika krav med andra ord!

bild mytheresa.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits