trist...

Känner mig väldigt trist just nu. Vill så mycket, har det i kroppen men får liksom inte ut det. Vet inte varför men känns som att kreativiteten inte kan slå sig igenom. Tror att jag saknar lite stimulation. Jag trivs bra och mår super, men känner inte riktigt att jag får så mycket tillbaka som jag ger... Därför är det så härligt att vara med Filip. När han gillar mig så skrattar han, kastar sig om min hals eller blir ledsen när jag måste gå på toaletten dvs han inte får hänga med. Låter kanske ego, men man måste ju få lite feedback! På jobbet fick jag det absolut i måndags, mer än väl! Idag fick jag dessutom reda på att rapporten som skrevs på ganska kort tid, mot vad vi hade på oss, i januari blev godkänd! Hurra!

Alltså jag mår bättre än jag gjort på nästan två år, det är underbart faktiskt. Men jag är inte stimulerad på det sätt jag önskar. Svårt att förklara! Jag vill så mycket, men det sker liksom inte på mina villkor. Frustrerande!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits