träning

Känns så skönt att jag äntligen kommit igång med min träning. Märker vad fort jag orkar mer. Första gångerna jag cyklade så var jag helt slut efter kort tid, nu orkar jag nästan tre gånger så mycket! Härligt.
Fast jag och min fd träningsbuddy konstaterade att det är roligare att träna med någon... Jaja, det var hon som bytte ställe. Hoppas kunna förverkliga mitt mål med mer promenader i vår. Det är så härligt. Måste bara hitta en bra slinga att gå. Jag har liksom ingen park nära där jag bor, eller åtminstone ingen med en slinga, istället får det bli på vanliga gator...
Roligare att träna med sällskap!


Kommentarer:
Postat av: Sara

skötn att träna när man kommer igång!

Postat av: Emmaria

Absolut, gäller bara att komma igång... :)

2008-03-23 @ 16:06:59
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits