sol!

Åh vad härligt, solen skiner! Ska bege mig ut på en promenad tänkte jag. I torsdags läste jag att det skulle bli såå kallt nu, de syftade nog inte på Göteborg då. Tack o lov!
Gårdagkvällen var väldigt trevlig! Jag är glad att jag gick trots att jag var urtrött hemma. Efter schlagern, som var bättre den här gången än alla de tidigare, spelade vi ett spel. Ibland var det lite knasigt, men det var ganska kul ändå. Man skrev på skrivplattor och så hade man en skiva i dvd:n med instruktioner, frågor och uppgifter. Riktigt kul. Jag lärde mig ganska snabbt vad jag är bra på, nämligen bokstatvskombinationer. Intro och medley är INTE min grej. Jag hör aldrig så snabbt vilken låt det är och vet jag vilken låt dte är kan jag ändå inte vad den heter...
18534-7338

Kommentarer:
Postat av: NINA

Daisy är ju så himla gullig!

Postat av: Emmaria

Ja verkligen! En kompis till mig har en likadan hund, de är så söta.

2008-03-02 @ 16:54:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits