samma sak hela tiden...

Gott om tid, tar det lugnt och vips så är klockan mycket! Hoppas hinna ett snabbt varv med dammsugaren innan jag ska fixa mig. Tur att lägenheten inte är så stor.. Haha, det brukar jag inte vara "glad" över. Bara när det kommer till städning, vad gäller allt annat skulle ett rum till vara rena drömmen! Jag vill ha ett sovrum med skrivbord. Det är det jag längtar efter nu. Har alltid älskat skrivbord och nu har jag bara tagit mig plats med ett litet datorbord...

Jaja, dammsuga var det! Tror jag bestämt klädsel i alla fall. Ska bara hålla tummarna att det är snyggt på också.

Kommentarer:
Postat av: Camilla

ha en bra dag

Postat av: Lina

ha en bra fredag (:

2008-03-14 @ 12:32:24
URL: http://linaloefqvist.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits