lösgodis

Var och handlade förut och gjorde något så ovanligt som att köpa lite lösgodis. Det gör jag kanske en gång i halvåret! Inte för att jag aldrig äter godis utan för att jag oftare köper Strong (vita, runda som smakar mint) eller vingummin i små askar. Köpte inte så mycket idag, tur var väl det för nu har jag mått illa i två timmar. Därför köper jag sällan lösgodis! Hur lite jag än äter så blir jag illamående.
Här är i allafall några av mina favoriter. Det är aldrig någon som gillar mina val, så jag får oftast ha godiset för mig själv, inte för att det hade gjort något iofs...
18534-7364
bilder lånade från karamellkungen.se

Kommentarer:
Postat av: Simply me

De 3 oversta ar mina favvisar ocksa :) *sakna*


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits