gråare

Idag vaknade jag itne till blå himmel och sol, men vem är jag att klaga då solen lyst i en vecka!?!
Jag känner mig tillfreds med livet just nu, saknar bara motivation och inspiration. Nåväl, om allt annat klickar borde det inte vara alltför svårt att finna det där sista....
Snart ska jag bege mig till Stadium, besökte två butiker igår och ingen hade skorna i min storlek. Håll tummarna att de finns i den tredje butiken!
Annars ska jag sega idag. Plocka lite hemma, plugga och kanske baka. Ta det lugnt mest. Har blivit lite flängande i veckan. Därför uppskattar jag fredagar mycket. Jag är oftast ledig från jobb då och det är härligt!
På sistone har jag varit lite slapp med skolan, men det ska det ändras på nu!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits