en ny klänning

Den här klänningen finns hos TopShop, superfin! Jag måste verkligen prova min klänning från bröllopet i höstas, för jag har fått för mig att jag inte gillar den. Helt fel tror jag, men jag behöver nog känna den på mig igen. Det gäller ju att resten funkar också! Det kommande bröllopet är snäppet mer fancy...
Provade en klänning på Zara igår en snabbis, den var liksom singoalla-känsla, men med en bar axel. VIlket skämt! Den satt gräsligt! Den hade ramlat ner på golvet om det inte var för att den satt på en axel.. Hopplöst! Sedan så syntes mina hudgrejer också och det är mer än jag pallar... På ett bröllop liksom, då vill man bara vara fin!
18534-7457
bild topshop.com

Kommentarer:
Postat av: frida

Den var ju jätte fin! passar ju alldeles perfekt på ett bröllop!

Postat av: Emmaria

Visst gör den! Jättefin :)

2008-03-18 @ 10:38:11
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits