urk -uppdaterad

KOmbinationen av att vara hungrig och stressad är inget vidare. Mår illa med en stressklump på det...
Ska försöka göra en värdekedja men vete tusan hur!?! SKa jag göra den i word eller någon annanstans?!?!
Tänker mig en
värdekedja som den här, alltså distributionskedjan!
Huvudet funkar inte, nu får det bli mat!

Det positiva är att jag faktiskt ligger bättre till med mitt arbete än jag trodde. Det är två punkter som ska fyllas på lite och så den himla värdekedjan. Annars är det lugnt faktiskt.

Uppdatering: Okej, mat i magen=mycket bättre! Frågade bror om hjälp och hoppas det ska lösa sig med en värdekedja. Men nu tänker jag gå ut i solen och skriva lite förhand. Har suttit inne för länge för mitt tycke!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits