Underbar!

Åh, filmen var helt underbar! Jag tyckte jättemycket om den. Den var inte riktigt som serien, men det är ju lite svårt när den är så mycket längre. Jag är inte den som brukar gråta när jag ser film, men det blev väldigt blött i ögonen! Samtidigt som det var skratt också.
Att vi köpt biljetter till VIP-salongen gjorde allt tio gånger bättre! Ni som bor i Göteborg, välj VIP-salongen om ni kan! Vi fick sitta i en lounge, äte snacks och kunde köpa drinkar, sedan fick vi popcorn&dricka innan vi gick in i salongen. Den var mindre än de vanliga, sex rader, svarta fåtöljer i läder med rörligt ryggstöd och små "bord" på vardera sida.  Kändes som att vi var på en förhandsvisning eftersom det var lite extra! Helt klart värt pengarna!

Kommentarer:
Postat av: Aidee

oh i know! lipade så jag skämdes.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits