solsken

Solen skiner och ler mot mig på min födelsedag! Jag väcktes imorse och var så trött så jag minns knappt vad jag sa. Fick somna om en stund sedan och det var tur det! Den här födelsedagen har jag fått en grymt bra present, en cykel!!! Jag älskar min nya cykel, invigde ju den till jobbet i förra veckan. Idag fick jag några böcker, bestick och underkläder på morgonen! Cykeln också då... Riktigt bra presenter!

Jag har varit och ätit lunch med pappa idag, väldigt trevligt! Det är det alltid när vi lunchar :) NU ska jag sätta mig i solen en stund. Sedan ska det bakas muffins till kalaset.

Kommentarer:
Postat av: G. Camilla

Stort grattis och lycka till med bakande, muffins var det länge sedan för min del tyvärr. kramar

Postat av: Emmaria

Tack så mycket! Muffinsarna blev goda, men de nya formarna var inte superba så utseendet blev sådär.. :)

Kram!

2008-06-17 @ 20:32:07
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits