Rachel *2

Söta Rachel Bilson kör kortkort både till vardags och fest. Hennes look på dagen är avslappnad i t-shirt, smalt nitskärp och gladiatorsandaler. Enkelt och sött.

På kvällen gled hon i en Herve Leger-klänning. Den klänningen visar verkligen allt! Fast det är inte något att Rachel behöver oroa sig över. Hon skiner verkligen, urfint! Jag är inte så förtjust i hennes skor men tycker hon gör rätt i att matcha med så intetsägande skor faktiskt! På den lilla bilden ser man hennes söta fräknar.
Ebba skrev förresten om fräknar, fick jag välja hade jag nog valt lite färre och sötare som Rachel. Fast ingen verkar tänka på att jag har fräknar så jag tänker nog mest på det själv. De gör iallafall så att jag ser lite brunare ut i ansiktet!

Gillar du Rachels dags eller kvälls look bäst?

Kommentarer:
Postat av: Sassy

Jag tycker att dagslooken var riktigt snygg!

Postat av: Emmaria

Ja, enkel och fräsch.

2008-06-18 @ 23:10:07
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits