lång dag

Lång och bra dag! Jag har jobbat, vilket var trevligt trots vissa nötter. Det roligaste som är de som säger, "jaja, jag förstår" och ställer samma fråga tio gånger som jag försöker förklara på olika sätt så att de ska förstå... Lite svårt om de inte förklarar mer om vad de faktiskt inte förstår, istället för att låtsas.
I övrigt har jag haft turen att ha lunch och fika med en kollega idag, alltid kul med sällskap!
Efter jobbet åkte jag och höll i en pytteliten och väldigt söt tjej! Ojoj vad stolta hennes föräldrar är :) PRecis som de ska vara. Nu sitter jag och nöjes surfar. Blir inte mycket sådant när jag jobbar, vi har strikt no-internet på arbets-tid policy. Får passa på när det är fika/lunch.

Imorgon är en trevlig dag! Hoppas jag iallafall... :D

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits