ingen ro

Gah! Jag har ingen ro i kroppen idag. Blir ofta så när jag ska iväg och jobba, vill helt enkelt inte tappa tiden och bli försenad... Sitter på balkongen, visserligen ingen sol här, men det är himla skönt! Frisk luft är skönt. Speciellt när man ska gå in på jobbet sedan.

Just nu använder jag tygkassar mest hela tiden. Himla praktiskt faktiskt! Men mina är inte så heta, den här randiga ser perfekt ut! Fast så är den ju från Marc by Marc Jacobs och kostar mer än jag tycker det är värt.
Tips på fina, budget tygväskor?!

bilder netaporter.com

Kommentarer:
Postat av: Andrea

Det är jättelätt att sy egna tygväskor och då kan man välja vilket tyg man vill! Det brukar jag göra.

2008-06-02 @ 17:28:28
Postat av: Emmaria

Bra tips! GÄller att använda bra kvalitet så de klarar vikt... MIn erfarenhet är att egengjorda sällan klarar allt det jag släpar med mig :)

Postat av: Linda

hejsan:)Jag har ett tips-jag har själv köpt en snygg tygväska (vit med blå eller röda ränder)på Åhlens för 2 dagar sedan. Den kostar endast 75kr, och kostade från början 199kr. PS.gillar din blogg skarpt, och undrar var du får bilderna på Lauren Conrad(paparazzi-bilderna) och Whitney Port..? Kram/Linda

2008-06-03 @ 18:36:04
Postat av: Emmaria

Tack för tipset, spanade på Åhléns utan tur... Jag hittar bilderna på kändis-sidor och fansidor.

2008-06-04 @ 21:46:57
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits