en hel dag

Idag har jag varken skola eller jobb och det känns skönt! Förra veckan vara alla dagar "halva". Skola jobb eller annat... Idag blir det finputs på mitt ena arbete, ska skicka det vidare så jag hoppas de tycker det är okej. Det är egentligen dit jag känner mest press, inte mot skolan. Knasigt kanske...
Coolt, jag hade också fått inbjudan till förhandsvisning av SATC via mailen.

Igårkväll såg jag på en italiensk miniserie på svt. Kollar sällan på svt men den serien hade jag läst om. Vad jag älskar det där språket! Det är så härligt när jag verkligen fattar vad de säger! Fast det är ju lite märkliga dialekter, men jag lyssnade först och läste texten sedan. måste öva upp min inför sommaren.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits