kväll

Så var kvällen här. Min kropp är nog knasigast. På dagen är jag så trött att det gör ont i kroppen och jag vill bara sova och gråta. På kvällen är det lite bättre. Visst det är inte mitt vanliga jag (inte ens nästan) som kommer fram, men i jämförelse så... Hoppas jag vaknar och mår bättre imorgon! Snart har jag varit sjuk i fyra veckor. That sucks!

På fredag kommer lön och det här att vara hemma gör mig sugen på något nytt. Farligt att surfa på asos och andra sidor... Men det ger lite tidsfördriv också!

Nej, nu ska jag smörja in kroppen med lotion, varje kväll - ett måste! Och sedan sova.

Godnatt!

Kommentarer:
Postat av: Claudia

Hi, I don't really know what you are talking about because I don't understand your language. I'll be glad if you'll write something in english, your blog is great and I really like to watch pictures on it, but I can't understand any word. Keep going !

I'll keep watchin it!



BYE :)

2008-07-23 @ 01:20:33

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits