Emma!

Tänk att vakna av att ens största charmtroll ropar Emma! Emma! i hela huset!?! Det gjorde jag idag. Världens sötaste lillkille väckte mig och myste i nästan en timma. Det är ett bra sätt att vakna på, även om jag nog tyckte väckningen skedde lite väl tidigt... Speciellt som jag inte är frisk.
Önskar att jag mådde jättemycket bättre idag, men det gör jag inte... Igår pratade jag med en sköterska som var riktigt otrevlig. Förstår inte hur de kan få behälla sitt jobb när de beter sig som att patienterna är störande objekt. Sjukvården handlar ju om patienterna! Tillgång och efterfrågan som i all annan verksamhet!

Det börjar ljusna upp här, så jag hoppas kunna sitta i en stol ute idag också. Luft är bra för luftvägarna. Fast i Italien upptäckte jag att havsluften var det bästa! Där mådde jag mycket bättre.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits