det är tjockt

Visserligen känner jag mig lite uppblåst i magen, men jag syftar främst på att det är tjockt i luftrören.
Idag känner jag mig ynklig! Det är tungt att andas, den där oförklarliga ångesten man som astmatiker kan få är här, jag är trött och orkar inget. Åkte på akutbesök hos allergologen förut. Fick massa medicin, tog prover och grejer. Himla bra doktor, ställda mycket frågor, tog mig på allvar och stressade inte.

Nu har jag på radio city och tänkte lyssna på
Ebba von Sydow. Det är repris av hennes inhopp imorse på Radio City. Heter nog inte så längre dock... Mix Megapol Göteborg hörde jag nu att de sa...

Kommentarer:
Postat av: Ebba von Sydow

vad kul att du lyssnade, hoppas att jag fick godkänt! glad sommar önskar ebba


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits