torris

Jag är så torr om händerna. Usch, gillar inte det. Smörjer och smörjer, hoppas det blir återfuktat snart.
SKa försöka komma i säng i tid idag. Ska läsa klart min bok, inte långt kvar och den är väldigt bra!
Imorgon är det jobb igen. Börjar tidigt. Behöver kolla på hur februari ser ut också, schemat ska in! Svårt att ha koll, men man får väl chansa.

Uppdatering: Nu har jag fått iordning på boxarna som köptes på Ikea igår. Tror skruvarna sitter åt fel håll, men jag fick inte ihop det som bilden visade, inget som syns på utsidan dock. Har redan ställt dem på hatthyllan. Imorgon får jag fylla dem med sulor, scarves och annat. Såhär ser de ut, men mina är vita. Har länge velat ha sådana, men inte haft något ändamål.

image6942
bild ikea.se

Kommentarer:
Postat av: Anna

Heter lådan Nostalgisk? Den ser himla bra ut men verkar bara finnas i en storlek, alldeles för stor för min hatthylla. Är din 43 ggr 55?

2008-01-24 @ 12:31:18
Postat av: Emmaria

Jepp, det är serien Nostalgisk. MIna lådor är 28x(30-något) Min hylla är en meter så det är en tredjedel tom. Blir luftigt och fint.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits