onsdag (torsdag är det ju!)

image6999





Åh vad gott jag sov inatt, somnade lite väl sent, men fick sova ganska djupt! Vilken skillnad det gör att gå upp strax före åtta mot före sju som jag gjorde måndag-tisdag. Idag blir det halvdag på jobbet. Sedan ska jag kolla en sak på TopShop och försöka hinna köpa tyg för att sy en kjol. Funderade på att sy en volang-kjol a la min TopShop-favorit. Den verkar ju inte komma till Göteborgs-butiken... FInns ju inte på hemsidan längre, verkar inte så lovande mao. Alltid ska jag haka upp mig på sådant som jag inte kan hitta....
Idag släpps H&M's Fashion Against AIDS kollektion. 14 olika tröjor som deignats av kändisar/grupper. Den på bilden är signerad Nina Persson. Skulle jag köpa en vore det främst för det goda syftet, tycker ingen var en hit. Skulle nog välja mellan Ninas och Jade Jaggers. (Svart med röda läppar...)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits