mys-dag

Idag ska jag mysa med min brorson. Busa lite också såklart. Jag har inte träffat honom sedan jul och det känns så länge!! Gårdagen var riktigt trevlig, eller ja, vissa var kanske på lite för tyket humör, men jag hanterade det bättre än min vän... Såg The Jane Austen Book Club igår, riktigt bra film! I början skrattade jag så att tårarna sprutade. Den hade verkligen allt. Jag rekommenderar er absolut att se den.
Nu vill jag gärna se Keiras senaste film, men den är nog mer drama.

LIte kul, för igår sa min kompis att jag verkar mycket gladare nu, jag skrattar och ler mycket. Jag har tänkt samma sak faktiskt. Kul att höra, det visar ju att jag känner mig bättre och mår mer som mitt bästa jag. Precis så som jag vill ha det!


Kommentarer:
Postat av: Nina

Den filmen skulle jag också vilja se snart!

Postat av: Emmaria

Jättebra, rekomenderar den absolut!

2008-01-15 @ 12:25:17
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits