more SAG

Becki Newton som spelar Amanda i Ugly Betty bar en fin smal långklänning. Jag är väldigt inne på volanger just nu, precis som den här klänningen har. Gillar ringningen också, både fram- och baktill.
18534-6983


America som ju syns i samma serie som Becki ovan var söt i en grå klänning. Med tanke på mitt hudbekymmer så gillar jag det här enkla sättet att göra en klänning mer klädd utan att känna sig som att man bär polo och är jättepräktig. När man ser America såhär söt är det svårt att förstå hur de kan få henne att likna Betty i Ugly Betty!
18534-6981

En annan klänning jag gillade var Kate Beckinsales. Just att den är gul är jag lite skeptisk mot, men modellen med volangerna är fantastiskt fint! Den här stilen hade inspirerat mig om jag sytt upp en klänning för studentbal i vår.
18534-6984

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits