lunch

Börjar få lite struktur på det jag skrivit, men magen kurrar och då är det bäst att lyssna. Är väldigt tacksam att jag fick med mig rester från föräldrarna igår. Tiden är kort och mat måste jag ju ändå ha!
Förut gjorde jag något jag sällan (eller typ aldrig) gör, jag åkte på ljusbehandling i myskläder och helt osminkad. Tack och lov träffade jag ingen jag kände, annars var dte ju upplagt för ett pinsamt möte.

Visst träffar man alltid den där snygga killen från gymnasiet eller en flört just när man känner sig som sunkigast?!?! Eller är det bara jag som har den (O)turen?!

Kommentarer:
Postat av: Anonym

Hej om du är medlem på facebook så gå med i gruppen blogg.se
Det är en grupp för oss som bloggar på blogg.se!
Ha en underbad dag! :)

Postat av: Emmaria

Okej där ser man.

2008-01-07 @ 21:10:04
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits