le mode

Modeveckan fortsätter i Stockholm. Tycker faktiskt mingelbilderna är väldigt trista! Jag gillar inte det där som ska vara unikt och i mina ögon, konstigt! En annan sak jag reagerar över är hur många det är som bär alldeles för korta kjolar/klänningar. Och om man gör det bör man tänka på hur man sitter... Snusförnuftiga Emma här ja!
Stylein designern och skaparen, Elin Nyström tycker jag däremot har lyckats utmärkt! Ursnygg look hon bar under sin egen visning. Tycker det är lite extra kul med Elin eftersom hon gick året före mig i gymnasiet. Hennes showroom ligger förresten på hörnet till den lilla gatan där skolan ligger!
18534-7000
bild lånad från modette.se

Kommentarer:
Postat av: Marlene

Jättesnyggt, gillar hennes visning oxå!


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits