drömmar

När man, som jag, lever på en tight budget är det lätt med drömmar om hur man ska ha det då det finns både riktigt jobb och familj i planerna. (VIlket jag såklart hoppas på!) Då vill jag ha ett hus där jag har möjlighet med någon slags tärningsmaskin, gångband, trappmaskin eller cykel. Det är perfekt att ta en sväng utan restid och massa planering. I mitt planerade hus vill jag också h amöjlighet att blanda stilar eftersom jag gillar det stilrena men också det romantiska. Drömma får man väl?! Det är ju trots allt det som den här bloggen till stor del handlar om. Just nu har jag cyklat en stund med ett avsnitt av Gossip Girl som sällskap. Perfekt!
image6955
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Omnia

Ah, det blir alltid mycket roligare att träna när man gör något annat under tiden :)

Postat av: Emmaria

Ja absolut då glömmer man bort vad jobbigt det är! :)

2008-01-27 @ 20:52:52
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits