äntligen

Kollade in Veckorevyns blogg under modeveckan. Läste bland annat om sminktrender och äntligen säger jag!
Trenden: beige skugga, neutrala läppar och pyttelite mascara, bara på övre fransraden
Jag har sällan mascara på nedre fransraden eftersom det ser så kladdigt ut på mig. Har så ljusa fransar och gillar den naturliga looken bäst! Inte för att jag bryr mig om ifall mitt sätt att sminka mig är trendigt eller inte, där handlar det endast om vad som passar mig, mina färger och min stil!

Hur viktigt är sminktrender för dig?

bild elle.se

Kommentarer:
Postat av: Linn

Sminktrender är urlöjligt tycker jag, jag sminkar mig så att jag ser naturligt fräsh ut till vardags, och på fest drar man ju på sig de färgerna man passar i, inte för att det är "inne"...

2008-01-29 @ 12:10:52

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits