the jungle

Först Sex and the City, sedan Cashmere Mafia och nyaste tillskottet är Lipstick Jungle. Seriernas grund är ganska lika, skillnaden är väl främst att SATC fokuserade på relationer, sex och män. Jag följer både Cashmere Mafia och Lipstick Jungle, den första har gått i sju avsnitt och den andra i tre avsnitt. Igår såg jag senaste Lipstick och tror nog att jag föredrar den lite mer än Cashmere. Lipstick jungle bjuder mer på karaktärerna även om de, liksom Cashmere, fokuserar på karriärerna.
Min favorit är Victory Ford som spelas av Lindsay Price, vi som följde 90210 känner igen henne som Janet (gifte sig med Steve..). Victory är en designer vars modiga beslut gör att hon måste kämpa riktigt mycket! Hennes stil är ganska schysst också!
18534-7273
Kim Raver spelar Nico Reilly, tidningskvinna. Hon kommer som andra favorit, ofta schysst stil! Kim har tydligen varit med i 24 (följde aldrig den serien) och Third Watch (Tredje skiftet?!). Minst gillar jag Brooke Shields, Wendy Healy, som är executive på ett filmbolag. Jag har helt enkelt lite svårt för henne... Och hennes karaktär har inte den snyggaste stilen direkt.

Någon som sett serierna? Vad tycker ni?
18534-7274
bilder via google.se

Kommentarer:
Postat av: Bente

har inte sett någon utav dom, förutom gossip girl då förstås. Men tänkte börja nu.. Hoppas dom är bra! Har förresten problem att komma in på din blogg på vissa datorer. Märkligt. Det blir alldeles lila och inga av inläggen syns.

Postat av: sara

så lipstick jungle är bättre än cashemere mafia? spännande att se!

2008-03-03 @ 11:43:36
URL: http://littlenova.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits