stars

Schysst stjärnor att ha i örsnibbarna. Enkla och diskreta, just the way I like it!
Nu är det dags att sova. Måste bara plocka i ordning väska och fundera ut klädsel. Tror jag bestämt mig för att åka på ljusbehandling före jobbet. Lite segt eftersom jag måste gå upp tidigt, men bättre att kunna åka hem och plugga efter jobbet istället! Hade skrivit upp mig på mer tid den här veckan än jag trodde, ibland undrar jag hur jag tänker. Ändrade nämligen tider precis innan jag lämnade in lappen... Puckat!
Nåväl, sov gott! Jag ska somna med bilden av min brorson på ögonlocken. Antingen när han skrattade så han kiknade, var så trött att han låg med huvudet i mitt knä när hans pappa försökte byta blöja eller när han satt i sin stol och målade med kritor. Det finns massa fler bilder, bara från idag! Sötaste är när han blir så glad att han liksom stampar på stället, alldeles exalterad! Det borde man ha på film. Min lilla stjärna!
18534-7042
bild shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits