söndag.

Efter lördag kommer söndag, oundvikligt! Like oundviligt är hur jag bör spendera min söndag, nämligen med studie-böcker. Läser annars en väldigt bra bok av Karin Wahlberg. Men, den får vänta. Gillade inte henne när jag försökte läsa hennes böcker för något år sedan, men nu tycker jag de är riktigt bra!

Har haft lite diskussioner om dödsbo, skulder och ansvar såhär på söndagsförmiddagen. Tungt samtalsämne kanske, men jag måste forska mer i det eftersom jag förstått att jag fått fel uppgifter tidigare! Störande.

Det är fult med skadeglädje, men lite glad är jag allt att Carola inte gick vidare igår, raka vägen alltså... Lite synd för jag gillar Andreas! Han hade klarat sig bättre själv tror jag definitivt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits