smile!

Idag är jag glad. Ingen speciell anledning mer att jag mår bra, solen skiner och det är ljust tidigt på morgonen! Det är så skönt att vara glad, kunna le och skratta. Härligt!
Helgen måste tyvärr ägnas åt studier, men imorgon blir det kalas också. Svägerskan fyller år, vilket innebär lekstund med sötaste 1,5-åringen! I onsdags var han så rolig, han skulle dra upp tröjan på mig och klappa min mage hela tiden. Så när jag försökte sätta mig tryckte han så att jag skulle ligga ner. Sedan blåste han mig på magen också! Jag skrattade så jag nästan fick ont i magen. Det roliga är att Filip var helt oberörd när jag skrattade och fortsatte kasta sig över mig. Åh vad jag gillar honom!

Hoppas ni har en härlig fredag! Ett leende kan göra mycket. (Vet att jag låter lite väl käck, men det är inte alltid så mycket som krävs!)

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits