men åh

Skrev ett inlägg igår kväll som aldrig gick igenom.. Störande.

Sitter på jobbet, lite tidig så jag passar på att surfa lite innan jag öppnar telefonen. Blir så trött på en kollega, vi har inga bestämda platser men han och jag vill sitta på samma ställe. Om platsen är ledig när jag kommer så tar jag den, basta. Det brukar han bli grinig över. Men varför ska jag ge mig för?! Det blir ju princip.

Jobb idag, sedan ljusbehandling. Hoppas hinna klämma på telefonen jag funderar på också... Kan inte bestämma mig, men det blir nog bättre när jag klämt lite!

Seg idag! Hoppas ni får en bra onsdag!

Kommentarer:
Postat av: J o s s e

Blogg.se krånglade för de flesta igår.
Mycket störigt!...Men inlägget jag skrev igårkväll som aldrig gick igenom fanns sparat i utkastet idag!..(Kanske ditt också gör?)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits