jag+soffan

Åh vad nöjd jag var i morse, ingen feber... Men tjena. Det blev stelare, tyngre och fluffigare... Nu är det jag och soffan som gäller. Vågade mig ändå på en sväng på stan, ville klämma på mobilen. Hade hoppats på att få lite schysst hjälp av någon säljare. Men när han började med att försöka sälja på mig ett abonnemang som jag tydligt sa att jag inte var intresserad av. Så då gick jag. Klämmandet på telefonen gick däremot bra! Åhå... Ska kolla in brorsans, även om hans är mer flashig i modellen.

I övrigt gick jobbet bra idag. Fast jag hade ett onödigt långt samtal med en kund som var upprörd över adressen vi använt. Ibland är folk så knäppa, tror de att man ringer upp alla man skickar brev till för att bekräfta att den kommit fram?! Yeah right. Eller människan som vägrade tro på att vår verksamhet är laglig, haha... Skrattretande, speciellt med tanke på personens ålder!
Jobbet bjuder alltid på underliga samtal, vissa mer underhållande än andra!

Kommentarer:
Postat av: sofia

var jobbar du?

2008-02-21 @ 22:45:23

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits