hjärtans dag

Åh vad skönt, känner mig utvilad idag. Sitter i receptionen idag, det vill säga, förflyttade mig från vanliga jobbet. Känns bra. Blir så cynisk av vanliga jobbet att det inte fungerar att jobba där för mycket har jag märkt!
Idag är det Alla Hjärtans Dag, svårt att missa kanske. Känns så himla skönt för jag har inga förväntningar på något och har inte någon förhoppning om att någon ska höra av sig. En vanlig torsdag, lite mer rödmålad och fylld av hjärtan! Gäller att le, vara glad och kanske göra någon glad, vare sig det handlar om en käresta, vän eller främling.
Hetsa inte upp er idag, utan gör det till vad det är. En chans att visa kärlek, men inget måste!
18534-7191
bild via google.se

Kommentarer:
Postat av: Annemie

Precis, en chans att visa kärlek men inget måste. Du har så rätt =)

Postat av: Mikaela

Håller med :) Bra skrivet!

2008-02-14 @ 21:38:53
URL: http://www.storamodegarderoben.blogg.se
Postat av: Emmaria

Annemie: kul att du tycker så! :)

Mikaela: tack! Vill bara ta bort alla krav och måsten, det ska ju vara trevligt :)

2008-02-14 @ 22:16:43
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits