dreams

Nu ska jag sova. Imorgon blir det fokus på skolan. Ska kolla på föreläsningen. Kollade lite förut, ville se upplägget. Lite kul, det är som en "intervju" med en man (föreläsaren) som ser ut som en typisk lärare (t-shirt+jeans) och en tjej som ställer frågorna som är väldigt piffig och fixad.  Kanske finns en baktanke, ämnet är ju design! Lite kul när jag berättar vad jag läser, många reagerar och de flesta tycker det låter intressant! Jag gillar att jag får lite bredd i kurserna.
Imorgon hoppas jag vakna utan illamåendet. Det är så jobbigt. När jag mår illa gör det liksom ont längst bak i käkarna, typ som att jag spänner mig... Ska drömma om den här blommiga TopShop-kjolen. Verkar som att det inte kommer till Göteborg... Buhu.
Fick ett märkligt sms igår, vissa lär man nog aldrig förstå sig på!
18534-6911
bild topshop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits