den stora gula

Det var så härligt väder idag. Lite kallt, men inte alls farligt. Och jag är väldigt känslig för kyla!
Tog en promenad förut, väldigt härligt. Solen sken och det kändes lite i kinderna, sådär härligt friskt!

Imorgon blir det också jobb, inte så lång dag när jag är i receptionen, men alltid trevligt! Han som jag jobbat med mest nu på sistone är kul att snacka med. Fast han vill att det ska vara så kallt som möjligt där vi sitter medan jag då fryser som en galning. Så jag går och smyghöjer och han smygsänker/öppnar fönstret! Hujeda!

Tog bort nagellacket förut, konstigt hur olika det sitter från en gång till en annan... Har haft mörkt i en och en halv vecka nu (inte samma målning dock) så nu funderar jag på orange. Vore kul med lite färg. Det jag tänkte ha på jobbet imorgon är dessutom inte så färgstarkt.

Det har varit en bra dag idag! Hoppas sova gott så jag är pigg imorgon.
image7203
bild shopbop.com

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits