blå maräng

18534-7258
Unga Jojo provar vackra Betsey Johnson klänningar i Soho. Den blå är fantastiskt vacker! Själv sitter jag här och vill ge nobelpris till den som kom på febernedsättande! De som tycker de är "cool" för att de inte tar Alvedon ed och nässpray då de är sjuka är i mina ögon inte ett dugg dåliga. När jag är dålig måste jag ta tablett för att kunna sitta upp. Nässpray vid förkylning är ett måste, hello andas sägs vara viktigt! Sluta fåna nu! Okej, i vissa fall finns det ju andra orsaker, men jag är bara så trött på de som stolserar något jag bara tycker är tramsigt.

Kommentarer:
Postat av: sofia

håller med dig. själv tycker jag att det är jätte jobbigt att ta tabletter och får alltid ångest när jag väl gör det, helt enkelt pga att jag tycker att det är äckligt att stoppa i mig nåt utan att veta vad det är som händer i min kropp. jag vet att det är löjligt! haha. min pojkvän som pluggar till sjukgymnast säger faktiskt att det dummaste man kan göra när man har ont är att inte ta tabletter mot det, och att det är farligt att gå runt och ha ont utan att behandla det.

2008-02-21 @ 22:43:45

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits