Atonement

Jag och en kompis var på bio för ett tag sedan och såg då Atonement med Keira Knightley och James McAvoy. Jag hade verkligen sett fram emot att se den filmen och blev besviken. Den var inte alls så bra som jag hoppats. Jag hade hoppats på något i stil med Pride and Prejudice, men det var den inte... Både jag och min kompis satt nog och ångrade att vi inte gått på Förtrollad som vi valde mellan. Det som jag däremot gillade väldigt mycket med filmen var kläderna. Älskar den där 1920-30-tals stilen.

Den gröna klänningen, som Keira bar under en ödesdiger kväll, röstades nyligen fram, som den vackrast film-klänningen, av InStyle-läsare. Bilderna gör den inte rättvisa, den var väldigt vacker i filmen!
18534-706918534-7068
bilder via google.se

Kommentarer:
Postat av: weronica

hoppas du får en fortsatt trevlig tisdag! :)

Postat av: Emmaria

Tack detsamma!

2008-02-05 @ 21:45:26
URL: http://emmaria.blogg.se
Postat av: Alice

Äckligt smal är hon men klänningen är ändå snygg.

2008-02-06 @ 15:20:28

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits