a bit

LIte bättre idag men att gå till affären när man mår illa är ingen hit! Köpte en semla, hoppas jag kan få ner den. Fast att äta är inte problemet egentligen.
Provade kläder igår, alltid lika kul när man hittar nya kombinationer. Har ett par stretchjeans som jag köpte i somras på H&M Divided, endast 198kr och jag har inte använt dem än... Pinsamt. De är ju jättesnygga! Så nu har jag testat dem med olika plagg till. Sånt gillar jag, att shoppa i sin egen garderob!

Idag är det grått igen, var ute en sväng och det var väldigt skönt med frisk luft, trots att solen lyste med sin frånvaro!
Min ute-termometer är sönder, väldigt märkligt. Det är en sån där ute och inne grej men bara ute-delen är sönder! Frustrerande eftersom jag alltid vill veta temperaturen så jag kan klä mig rätt.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits