oh soo cool

Delar av gänget från Gossip Girl försöker se coola ut på RayBan party. Sista avsnittet av Gossip Girl innan det kommer tillbaka i januari för fortsättningen på säsongs två imponerade dessvärre inte... Lite för mycket depp för min smak. När livet i sig är stressigt och känslosamt (på många olika plan) vill jag njuta av GGs ytliga värld. OCh så matchar vi det så dåligt... Avsnittet bekräftade att den som det ryktats om skulle dö, faktiskt gör det.
Några grejer var ju bra, eller började bra men så meckade de till det och så var det inte lika bra. Läser ju en del spoilers och sådant (usch och fy på mig :)) och en sak jag hoppas på verkar inte hända ännu...

people.com

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Vaddå för spoiler? Nu blir jag nyfiken...

2008-12-11 @ 14:15:05
Postat av: Emmaria

Hoppas ingen som inte vill läsa läser nu då...



Jag hoppades på reunion mellan Dan och Serena, men det ska tydligen inte hända än på ett tag. Tänk Marissa/Ryan eller Seth/Summer i OC.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits