lördag!

Inatt sov jag såå gott! Somnade med datorn i sängen. Kollade nämligen på Pushing Daisies och somnade... Idag är det som att allt kommer ifatt mig, jag är visserligen härligt utvilad men också helt blödig. Bläddrade i tidningen och fick tårar i ögonen av dödsannonserna, tänker på någon som jag oroar mig för men inte riktigt släppt fram, blir glad-ledsen över den kärlek jag får av min brorson och så vidare... Ja ni fattar, totalt blödig!

Igår lyste solen faktiskt men idag vaknade jag till regn. Hoppas tidningen visar rätt för då blir det nämligen sol de närmsta dagarna. Idag ska jag pyssla och fixa. Tänkte äntligen göra julkort och även julgodis. I love this feeling! Fast jag har inbillat mig att jag är ledig fram till 20:e januari och det stämmer inte riktigt... Det blir ett senare bekymmer!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits