koft-a-holic

I flera år har jag haft en viss sorts tröja som jag alltid pllar lite på när jag är ute och shoppar, mamma tycker det är lite kul, men hon tycker inte den sortens tröjor är praktiska... På något vis tycker nog inte jag heller det för jag har aldrig köpt någon. Istället är jag helt galen i koftor. Nu under vintern är det speciellt längre varianter som hägrar! Fyra längre varianter har jag. Tre tunnare och en aningens tjockare. Skulle vilja ha ytterligare en tjockare, får väl kolla på det någon dag..


Kommentarer:
Postat av: Rohan

Vad snyggt med en sådan där lång kofta med höga stövlar och leggings till!

Inspirerade bilder, jag är också tokkär i långa koftor.



Svar: Fin kommentar du lämnade, blev så glad :)

Jag läser en 5 årig teknisk utbildning på högskola, så det känns tufft nu. Vad gör du själv?

Fast du måste erkänna att den inre rösten ibland har riktigt roliga idéer så du borde lyssna ibland ;)

sen är vi nog experter på själslig lycka genom shopping hehe.

Ta hand om dig :)

Postat av: Emmaria

Visst är det snyggt! Jag är alldeles såld på koftor som sagt :)



Okej, ja det förstår jag! Jag läser ekonomi inr på marknadsföring. Känns väl också sådär, men jag väljer nog att trycka undan de där tankarna just nu :)

Haha, jo det har du rätt i! Borde nog försöka lyssna på den lite oftare tom ;)

Kram!

2008-12-13 @ 15:26:08
URL: http://emmaria.blogg.se/

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits