vid dator

Nu är jag vid en fast dator igen! Har varit på landet och haft det härligt. Imorgon är det måndag och då väntar tre arbetsdagar, men inte heldagar och det känns lyxigt! Lite trist att vädret är så ostadigt bara. Idag har det varit regn, moln sol, moln, sol, lite regn, moln och sol. Knas!

I torsdags var vi i Varberg. Supermysigt verkligen! Åt middag på en uteservering, strövade på stan och tittade i affärer. Det är ingen storstad, men som sommarstad är den en av de bättre!
Igår blev det en sväng i Kungsbacka, många i sällskapet shoppade loss men jag köpte ett par solglasögon på rea hos BikBok. Har hittat en urfin kjol som jag funderar på att köpa. Ska se om jag ser den imorgon, prova igen och kanske får den följa med hem. En riktigt söt kjol som funkar med bara ben nu och utmärkt med strumpbbyxor i höst/vinter.

Nu blir det snart middag och sedan slänger jag mig nog i tv-soffan. Hoppas somna i tid ikväll, har vänt lite på dygnet på sistone...

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits