tennis anyone?

Både fredag och lördag var det spännande tennis på tv. Dubbel i OS. Jag älskar tennis. Det är så kul! Spelade i några år när jag var yngre. Gillade det riktigt mycket! Har försökt gå kurs några gånger men de är så jobbiga på vissa klubbar med regler. Ett ställe var man tvungen att gå intensiv kurs för att få gå terminskurs sedan... Dessutom vill jag träna centralt och det finns få klubbar centralt. Dagens i-landsproblem typ.. :)
Hittade ett ställe som jag skickade en intresseanmälan till, får hålla tummarna att de hör av sig. Hade varit så himla kul!

Kommentarer:
Postat av: Hanni

I agree! Blir lite nostalgisk nu när man kollar på all OS-tennis. Man ska ju inte ångra ngt här i livet men jag börjar få tankar som att det var djvligt synd att jag slutade med tennisen. Fast jag tänkte testa ngt nytt - squash! Sjukt kul.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits