mitt i veckan

Onsdag och jag känner att jag gjort en hel del vettigt idag! Känns bra. Är inne i rätt mood och fick dessutom ett skönt besked. Det gillas. Men snart måste jag bestämma mig om mina kurser... Vill inte ta på mig för mycket, men som min bror sa; Du är väldigt beroende av att kurserna är intressanta/roliga, läsa det du tror är kul! Han är smart min bror! Jag gillar honom, riktigt mycket! Bästaste storebrodern man kan ha tror jag allt.

Igår pratade jag förresten i telefon med min brorson. Haha, det är riktigt kul! Fast väldigt ansträngande. Han pratar och pratar men man fattar knappt 1/3-del. Igår snackade han främst om att han satt på bordet, det får han egentligen och han tyckte nog han var ganska busig. Sötnosen!
Nästa vecka fyller han två år. Än så länge har jag köpt två saker, tänkte köpa en cool tröja/t-shirt också. Han måste ju visa de där andra vilken cooling han är!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits