solig tisdag

Sol idag, härligt! Vilken skillnad det gör att inte ha vrålonti huvudet. Igår mådde jag kass men inatt har jag sovit gott och nu fått en hel del gjort. Skönt!
Ikväll blir det skola. Minns inte riktigt vad det skulle handla om idag. Hoppas verkligen att folk är mindre taggade än förra veckan. Grejen är att flera gånger har de sagt att de antagligen kommer hålla på till cirka åtta, men på grund av mängden frågor som är utanför ämnet så slutar vi nio. Vill inte de komma hem?! Ahh...

Nu ska jag ut en sväng, sedan blir det lunch i solen på balkongen. Jag gillar min balkong!

Förresten, vet ni vad jag drömde.. Jag drömde att datorn fick virus och att jag sprang omkring och letade efter någon som kunde fixa datorn. Tänk lite som den där filmen med Sandra Bullock... Märkligt!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits