små tröttsamt

Igår var det många med som har pojkvänner/sambos. Man märker så tydligt att det finns två olika kategorier. Det finns de som måste ringa pojkvännen konstant och så finns det de som är såpass säkra i sitt förhållande att de klarar sig i en hel dag (!) utan att snacka en gång i timmen.
Sedan finns det ju de där som varit ganska desperata i sin jakt som sedan lägger huvudet på sne' och ger "stackars-dig"-blickar bara för att man inte är desperat som dem. Nej, det var några stycken som jag blev lite trött på. Och varför skulle jag tycka att det var såå trist att jobba på alla hjärtans dag, nej jag klarar mig faktiskt utan att klamra mig fast vid en annan person hela tiden.
Jag är helt klart för kärlek men desperata människor som sedan växer ihop vid höften, de har jag svårt för!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits