underbar dag

Trots att kroppen mår kass har jag haft en underbar dag!
Efter att ha städat under förmiddagen så installerade min bror routern då jag busade och matade Filip. Sedan gick vi i Skatås medan brorsan sprang, eller kutade som en galning :) Skönt att få luft, var ju dessutom jättevarmt och skönt! Det roliga med Filip sådär är att alla verkar gilla honom. Vi lekte lite utanför själva anläggningen ett tag och flera som gick förbi log och tyckte han var söt. Då blir jag en riktigt stolt faster!
Känner att det börjar komma ikapp mig nu så kvällen kommer nog spenderas i soffan!

Kommentarer:
Postat av: Amanda

Härligt med en så bra dag :)

Postat av: Emmaria

DEt var dte verkligen, lillkillen ger mig alltid bra humör :)

2007-09-13 @ 23:08:53
URL: http://emmaria.blogg.se

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback
hits